Kullanıcı Adınız:

Şifreniz:

 (Şifre Sor)
Üye Ol

Site

Blog Anketler İstatistikler Üyelik Künye SSS E-mail Linkler

Haberler

Genel Türkiye'den Yurtdışından Siteden Haber Arşivi Eski Haberler

Animeler

İsme Göre Türe Göre Yıla Göre Puana Göre Kategoriye Göre Yeni Yayımlanacaklar

Mangalar

İsme Göre Türe Göre Yıla Göre Puana Göre Yeni Yayımlanacaklar

Yazılar

İncelemeler Röportajlar Detaylı Tanıtımlar Kitap İncelemeleri Etkinlikler Yazışmalar Diğer

Çizim

Julie Dillon'ın Dersleri Patrick Shettlesworth 'ın Dersleri

Kişiler Şirketler

 

Kavga ve Kamera Açıları

Yazar: Abyss

Yumruk
KÖTÜ YUMRUK:
İğrenç değil, sadece belli bir kuvvetten yoksun. Şekli güzel olmasına rağmen, iki karakterde de bazı şeyler daha olmalı ki, şöyle sağlam bir darbe indiği anlaşılsın.
İYİ YUMRUK:
BU çok daha iyi. Yumruğun gücü bir ok şeklinde belirtilmiş. Yumruğu atan karakterden gelen yatay çizgi ve darbeye maruz kalanın vücudunun çizgileri, darbe noktasında eğilmiş. Yumruğu, çizgilerden oluşan bir karalama gibi göstermek, yumruğun güzü ve hızını vurguluyor.

Tekme

KÖTÜ TEKME:
Burada da aynı durum. Hedef karakterin sopa gibi dümdüz olması bize tekmenin hiçbir özelliği olmadığını söylüyor. Tekmeyi atan kişi sanki diğer karaktere doğru ayağını kaldırmış gibi sanki.

İYİ TEKME:
İşte BU acıtmış olmalı! Tekrar... yatay çizginin taşıdığı kuvvet, vücudu darbe noktasının çevresine doğru germiş durumda. Darbeyi alan karakter bir süreliğine ayağa kalkamayacak sanırım. Tekmeyi atan karakterin vücudundaki bütün denge tekmenin vurduğu darbe noktasına doğru yükleniyor.

Detayları eklemek:

Yaptığınız işi toparlayıp detaylara indiğinizde, o sahnedeki hareketi aktardığınızdan emin olun. Yumrukların ve kolların kenarlarında çabuk çabuk atılmış çizikler var. Bunların kolun gittiği yönde olması gerektiğine dikkat edin. Diğerinin kafası, darbeyi aldığı noktadan geriye doğru savrulmuş. Adamın kafası ve salyaları, yumruğun gücünü sergiliyor. Bükülmüş çizgiler koyduğum yer, darbenin ilk temas ettiği noktadır.

Kavga: Açı Seçme

Kötü Açı

Bu, kadının pozisyonunun hareketli olmadığı anlamına gelmiyor. Sadece hareketin gösterimi açısından adil değil. Çok basit ve cansız. Bu savuruşu anlatabilecek en basit kare.

Daha İyi

Bu, hedefin gerçekten savrulduğunu söyleyebileceğiniz bir mantığa sahip. Bu pozisyon daha hoşnut edici ve olayı geri plana, ses efektlerine ya da konuşma baloncuklarına bırakıyor... ama hala daha iyi olabilirdi. Bu kareyi eğer hedef çok önemli bir şeye çarpacaksa ya da hasardan ayaklarının üstüne düşerek kurtulacaksa o zaman kullanırdım.
Bu hareketin onu hareket edemez hale getireceğini göstermek için, biraz yakın plana ihtiyacımız var.

En İyisi

Booooooom! Düşme anını gösteren bir kare seçmek hareketin bütünlüğünü ön plana çıkarıyor.. bir karede hedefin savrulduğunu... havada uzun bir yol kat ettiğini....ve çok kötü bir iniş yaptığını görebiliyoruz. Kollar ve bacaklar bükülmüş! Yine.. savrulma yolu boyunca olan kıvrımlı hareket çizgileri hareketi tamamlıyor.

 

 

Bu sayfadaki bilgiler Patrick Shettlesworth tarafından hazırlanıp, Can Evrenol ve Abyss tarafından tercüme edilmiş ve sayfa Alpin tarafından düzenlenmiştir. Patrick Shettlesworth'ın izni altında sitemizde yayımlanmaktadır.



   

 

Son Girilen Anime Tanıtımları

1. Himouto! Umaru-chan
2. Eureka Seven Ao
3. Goblin Slayer
4. Koutetsujou no Kabaneri
5. Gakuen Babysitters
6. Full Metal Panic! Invisible Victory
7. Kobayashi-san Chi no Maidragon

Son Girilen Manga Tanıtımları

1. Yume no Shizuku - Ougon no Torikago
2. Tonari no Kaibutsu-kun
3. Lady Victorian
4. Hadashi no Bara wo Fume
5. Anne no Aijou
6. Anne no Seishun
7. Akage no Anne

En Son Yorum Girilmiş Animeler

1. Recorder to Randoseru
2. A.D. Police
3. Jormungand
4. Kimi no Na wa
5. Sword Art Online
6. Kimi no Na wa
7. Darker than Black - Ryusei no Gemini

En Son Yorum Girilmiş Mangalar

1. Berserk
2. Kaichou Wa Maid-sama!
3. NANA
4. Skip Beat!
5. Death Note
6. Berserk
7. Death Note

 

Copyright © 2000 - 2019 Anime.GEN.TR